Principes van Marketing + DVD

Principes van Marketing + DVD

Door

Beschrijving

Nieuw aangekocht in 2009 voor studies.
Niet gebruikt, studies stopgezet.
Bod mag altijd ook. Nieuwprijs: 67,95 euro

Contacteer de verkoper

Prijs

€ 50

Uitgeverij

Pearson Education

ISBN Nummer

9789043010719

Jaar van publicatie

Taal

Nederlands

Boekbinding

Softcover

Staat

Als nieuw

Deel dit zoekertje

Omschrijving

Dit is de vierde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past een praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. Daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van Principes van marketing belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli.

Verkoper

Neil McCauly

Online sinds zondag 04/09/2011 15:57 en 385 keer bekeken

Reactie achterlaten

Heb je interesse in dit zoekertje? Dan kan je via dit formulier in contact komen met de verkoper.

Naam + Voornaam mag niet leeg zijn
E-mail adres mag niet leeg zijn
Beschrijving mag niet leeg zijn